Monday, September 7, 2009

BUBOR LAMBUK BBALASSOH (SURAU)..

Bule poso tok abih2 dok ceghito pasa makene...takpo lah baso dio doh dok...bbalassoh seksyen ambo nih..seksyen 8 shah alae tiap hari minggu dan cuti am..termasuk Nuzul Quran nih..ado bbagi bubor lambok ko jemooh..bermulo lepas zuhur sapa ko lepah asar...ambo tidok berehi mano..tapi bilo buak balik rumoh..sebekah tuh smeta jah nyo hirup ko budok2 ...SEDAP ko??...rupo2 nyo sedap weh...kito oghe Kelate bubor lambok nih buke makane kito...hok nok semeh gak nasik air laa dok..sebut nasik air gak teringak ko Mok Su Nab selalu lah...ado lagi ko?? So lagi nasik air hok sedap di Kelate..nasik air Manisnya Madu (oghe ppuae jgn suspen)..jugok di Berek 12...buleh TRA cari!!

12 comments:

Ahlami said...

nasi air mok su nab tu, ado lagi sero la. tapi bunyi kaba, buke mok su nab doh la hok buat nyo...anok beranok dio la plop...hehe

pB said...

pB pun tok brapo brehi makae bubur lambok nie. Jirae sokmo dok bui. Nok tolok tok sapa hati , tapi pah tu bubur tu tohok sajooorrr...

nasi air masu nab tu ado lagi tapi tok kick supo zamae zamae pB dok skoloh lagi. restoran manis nyor madu , tu rasonyor ado lagi ...

ngelah gi makae situ , duo tahun lepah

Achu Tra said...

ahlami...maknonyo meme sohor la dulu nasik air mok su nab..lo nih bakali anok beranok dio tidok terer supo mok su nab..ilmu tok habih tturun tuh...huh??

Achu Tra said...

pB..kito nih sezamae agoknyo..ambo zamae dok tunggu keda mok ambo di berek 12 dulu selaris gi mok su nab dgn anok othmae larin...hati ayam goreng mok su nab sedap jugok..

~0~ said...

sedap tue...tapi sedap lagi nasi air kampung...rindu nak balik kampung...

pB said...

dulu kat berek 12 tu , ado keda sewa video tape. lonni keda tu jadi keda roti ..

mok sdaro pB dok situ

fzi said...

Salam...
Bubur lambok ni anak kak hok no.2 jah bekhehi...ahli2 keluargo hok lain toksay..
Achu Tra, seleke lah gi tengok lopak tike kak di blog Menu... teruh jadi buat hari tu lepah tengok lopak tike dale blog achu tra.. :)

Achu Tra said...

jedi..sabar..tok lamo doh nok balik ghayo kappong..tp ghayo oghe tok make nasik air!!

Achu Tra said...

pB..keda mok ambo pong takdok doh..dulu dok sebelah stor ais krim walls..sblm traffic light jln pekeliling..

Achu Tra said...

kak fzi..he2x..biso kak buat lopat tike...mesti sedap...nnt ambo singgah insyaallah!

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛

豚骨拉麵Tiger said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社